Uitnodiging: – Extra algemene ledenvergadering

– statutenwijziging

Het bestuur van M.Z.P.C “De Reest” nodigt je uit voor een extra algemene ledenvergadering.

Datum:                woensdag 30 november 2016

Tijd:                      20:00

Locatie:               kantine sporthal Koedijkslanden

Hierbij nodigen wij je van harte uit voor een extra algemene ledenvergadering die we hebben uitgeschreven. We vinden het belangrijk dat je hierbij aanwezig bent. Aan de leden wordt voorgesteld om de statuten te wijzigen. Het wijzigen van de statuten kan alleen met goedkeuring van jullie als leden en daarom is het belangrijk dat je aanwezig bent!

2e extra ALV

Op 16 november is het wijzigen van de statuten al voorgelegd tijdens de eerste extra ALV. De toen aanwezige leden hebben ingestemd met het voorstel voor de statutenwijziging. Echter, het aantal aanwezige leden was op dat moment onvoldoende om het voorstel vast te stellen. Daarom wordt er op 30 november een 2e ledenvergadering gehouden.

Procedure

1. Zorg ervoor dat je aanwezig bent op de vergadering.
  2. Wanneer je niet aanwezig kunt zijn, meld je dan af!
  3. Bij afwezigheid, zorg er dan voor dat je jouw stem door een ander lid laat uitbrengen via het machtigingsformulier!
  4. Ieder lid mag naast de eigen stem slechts 1 machtigingsformulier indienen voor een ander lid bij de vergadering!
  5. Wettelijke vertegenwoordigers, die zelf geen lid zijn hebben geen stemrecht (dit wordt in de nieuwe / voorgestelde statuten gewijzigd).
  6. Er geldt geen vereist aantal leden bij deze 2e extra ledenvergadering om te kunnen besluiten over het wijzigen van de statuten!
  7. Het voorstel met wel goedgekeurd worden door 2/3 van het aantal aanwezige leden (inclusief machtigingen) om aangenomen te kunnen worden.

Namens het bestuur van MZPC de Reest

Martijn Schuring